Image default
Без категорії

Ексклюзив чи all inclusive: які умови роботи пропонувати працівнику в часи турбулентності

Мегапродуктивність, блиск в очах і безпомилкова робота працівників – мрія та мета кожного роботодавця, який орієнтується на результат. Щоб цього досягти, використовують KPI, OKR, мотиваційні системи та інші менеджерські інструменти. Але пандемія та криза, яку вона спровокувала, внесли свої корективи. Ті інструменти, які бездоганно працювали в режимі «офіс», не працюють у режимі «робота з дому» і потребують перегляду.
Як домовитися про нові умови із співробітниками й чим може бути корисним індивідуальний контракт, розповіли Mind директорка київського офісу ILF Катерина Заславська та юрист компанії Олексій Головін.
Найкраще працюють зміни, на які згодні обидві сторони. Та досягти такої згоди не завжди вдається, особливо якщо враховувати індивідуальні потреби сучасних працівників, їхнє прагнення до work-life балансу, гнучкого графіка тощо. Але домовлятися все одно треба, і ключем до розв’язання цього складного «квесту» може стати укладення індивідуального контракту, де сторони беруть на себе взаємні обов’язки.
Індивідуальний контакт – дуже гнучкий інструмент, який може містити в собі майже будь-які умови.
Пропонуємо виділити 5 базових пунктів, про які допомагає домовитися цей документ:
Ідея впровадження індивідуальних договорів у нас в ILF виникла раніше, ніж це фактично відбулося. Приблизно два роки пішло, щоби ретельно підготуватися до цього переходу та реалізувати його. Прискорив цей процес карантин, який створив «ту саму» можливість у часи кризи.
Через обмеження ми втратили можливість працювати в офісі та спілкуватися офлайн. Тож було ухвалене  рішення переглянути правила й режим роботи команди, узгодити з кожним працівником його або її оновлену роль та обов’язки, побудувати нову систему взаємодії всередині департаментів і між ними.
Ми врегулювали схему дистанційної роботи, передбачили гнучкий режим, змінили підходи до розрахунку заробітної плати. Також ми додатково означили правила онлайн-комунікації та обміну документами. По-новому подивилися на обов’язки працівників і формалізували їх у додатку до трудового договору, де зрозумілими та простими словами пояснили, чого очікуємо від кожного на конкретній посаді. Лейтмотивом усіх цих змін стала одна з наших головних цінностей – результат роботи, а не її процес.
Погодження трудових договорів – процес досить тривалий, але все одно швидший та ефективніший за запровадження одночасних змін для всіх. На відміну від укладення або зміни колективного договору, правил внутрішнього трудового розпорядку або положення про оплату праці, цей процес займає близько місяця.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy