Image default
Без категорії

Максимальна торговельна надбавка не стосується «брендового преміального» пального – Мінекономіки

Максимальна торговельна надбавка не стосується «брендового преміального» пального з покращеними показниками якості, яке пропонують на автозаправних станціях (АЗС) за вищою ціною, ніж соціально значуще. Це роз’яснила пресслужба Міністерства економіки (Мінекономіки).
«Під встановлення максимальної торгівельної надбавки не підпадає «брендове преміальне» пальне з покращеними показниками якості та позначення (маркування) якого включає певну торгову марку (товарний знак), що пропонується на автозаправних станціях для автомобілів преміум сегменту за вищою ціною ніж соціально значуще пальне», – йдеться у повідомленні.
Зазначається, що застосування максимальної торговельної надбавки поширюється на бензини й дизпаливо, включені до переліку соціально значущих товарів. Це бензини марок А-92, А-95 і дизельне паливо.
У повідомленні також вказано, що згідно з технічним регламентом за вимогами, зокрема до автомобільного палива, маркування «брендового преміального» палива з поліпшеними показниками якості може включати торгову марку (товарний знак).

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy