Image default
Економіка Культура

Netflix відкрив свій власний інтернет-магазин

Стрімінговий сервіс Netflix відкрив свій власний інтернет-магазин, в якому будуть продаватися обмежені серії одягу, товарів для повсякденного життя та інших товарів за мотивами популярних серіалів.
Як повідомляє Reuters, Netlix.shop почав роботу в США з 10 червня. В найближчі місяці він стане доступним й в інших країнах.  
Netflix стикається зі зростаючим списком конкурентів, що пропонують свої власні потокові сервіси, а також нові фільми і серіали. У квітні Netflix не виправдав прогнозів Волл-стріт за кількістю нових передплатників.
Інтернет-магазин пропонує нове джерело доходу для Netflix і можливість розширити лінійку продуктів за межі продуктів, які він продає через таких партнерів, як Target і Walmart.
Компанія оголосила, що товари в інтернет-магазині будуть включати «ретельно відібраний високоякісний модний одяг і товари для життя».
Продукція, що дебютує в цьому місяці, включає повсякденний одяг і фігурки з аніме-серіалів «Ясуке» і «Едем», а також інший одяг і предмети декору, натхненні французьким кримінальним трилером «Люпен», повідомляє Netflix.
У майбутньому компанія планує випустити продукти за мотивами серіалів «Відьмак» і «Дуже дивні справи».
Нагадаємо: у квітні Netflix представив функцію Play Something для випадкового вибору фільмів і серіалів. Вона допоможе глядачам, які не можуть вирішити, що саме вони хочуть подивитися.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy