Iноземні новини США

Авіакомпанії отримали мільярди доларів допомоги. То чому ціни на квитки зростають?

Дефіцит пілотів і швидший, ніж очікувалося, зліт попиту на пасажирів змушує деякі авіакомпанії скоротити рейси та переобладнати розклад руху. Пасажирам, які вже забронювали літні подорожі, слід звернути увагу на можливість перебронювання – і тим, хто ще не зробив цього. Експерти кажуть, що минулого тижня щоденний рівень пасажирів досягав 2 мільйонів – наближався до рівня 2019 року, – повідомляють експерти. Авіакомпанії впорались із падінням пасажирських перевезень під час пандемії. шляхом випуску робітників та прискорення масштабних програм виходу на пенсію та дострокового виходу на пенсію або заохочення їх брати тривалий неоплачуваний час в авіаційній галузі. Деякі знайшли нову роботу у водінні вантажівок, на складах або звернулися до талонів на харчування. Авіакомпанія отримала 48 мільярдів доларів на підтримку заробітної плати із законодавства про допомогу коронавірусу. Авіакомпанії попередили про різке скорочення, якщо більше підтримки не буде. Вони також видали повідомлення про звільнення, а потім скасували їх, отримавши додаткову підтримку. Тоді галузь заявила, що потребує полегшення, частково для утримання працівників, щоб вони могли задовольнити внутрішній попит на літаки після повернення пасажирів. Незважаючи на ці зусилля, галузь все ще бореться. Авіакомпанії вже боролися з пілотним дефіцитом, який увійшов до пандемії, замінивши частину пілотів та механіків, найнятих під час буму 1980-х років, які досягли обов’язкового пенсійного віку. Вони також зменшили навчальні заходи та обертання літаків, необхідні для підтримки кваліфікації, сказав Боб Манн, галузевий аналітик RW Mann Авіакомпанії попередили про різкі скорочення, якщо більше підтримки не буде. Вони також видали повідомлення про звільнення, а потім скасували їх, отримавши додаткову підтримку. Тоді галузь заявила, що потребує полегшення, частково для утримання працівників, щоб вони могли задовольнити внутрішній попит на літаки після повернення пасажирів. Незважаючи на ці зусилля, галузь все ще бореться. Авіакомпанії вже боролися з пілотним дефіцитом, який увійшов до пандемії, замінивши частину пілотів та механіків, найнятих під час буму 1980-х років, які досягли обов’язкового пенсійного віку. Вони також зменшили навчальні заходи та обертання літаків, необхідні для підтримки кваліфікації, сказав Боб Манн, галузевий аналітик RW Mann Авіакомпанії попередили про різке скорочення, якщо більше підтримки не буде. Вони також видали повідомлення про звільнення, а потім скасували їх, отримавши додаткову підтримку. Тоді галузь заявила, що потребує полегшення, частково для утримання працівників, щоб вони могли задовольнити внутрішній попит на літаки після повернення пасажирів. Незважаючи на ці зусилля, галузь все ще бореться. Авіакомпанії вже боролися з пілотним дефіцитом, який увійшов до пандемії, замінивши частину пілотів та механіків, найнятих під час буму 1980-х років, які досягли обов’язкового пенсійного віку. Вони також зменшили навчальні заходи та обертання, необхідні для підтримки кваліфікації, сказав Боб Манн, галузевий аналітик RW Mann галузь заявила, що потребує полегшення, частково для утримання працівників, щоб вони могли задовольнити внутрішній попит на літаки після повернення пасажирів. Незважаючи на ці зусилля, галузь все ще бореться. Авіакомпанії вже боролися з пілотним дефіцитом, який увійшов до пандемії, замінивши частину пілотів та механіків, найнятих під час буму 1980-х років, які досягли обов’язкового пенсійного віку. Вони також зменшили навчальні заходи та обертання літаків, необхідні для підтримки кваліфікації, сказав Боб Манн, галузевий аналітик RW Mann галузь заявила, що потребує полегшення, частково для утримання працівників, щоб вони могли задовольнити внутрішній попит на літаки після повернення пасажирів. Незважаючи на ці зусилля, галузь все ще бореться. Авіакомпанії вже боролися з пілотним дефіцитом, який увійшов до пандемії, замінивши частину пілотів та механіків, найнятих під час буму 1980-х років, які досягли обов’язкового пенсійного віку. Вони також зменшили навчальні заходи та обертання, необхідні для підтримки кваліфікації, сказав Боб Манн, галузевий аналітик RW Mann найнятий під час буму 1980-х, який досяг обов’язкового пенсійного віку. Вони також зменшили навчальні заходи та обертання, необхідні для підтримки кваліфікації, сказав Боб Манн, галузевий аналітик RW Mann найнятий під час буму 1980-х, який досяг обов’язкового пенсійного віку. Вони також зменшили навчальні заходи та обертання, необхідні для підтримки кваліфікації, сказав Боб Манн, галузевий аналітик RW Mann

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy