Iноземні новини США

“ Наблизити зомбі ”: розсіяне водіння та атрофія Ковіда можуть бути причиною зростання смертності на шосе

Оскільки мільйони американців проводять години за часом у відеоконференціях – а потім стрибають у своїй машині – багато хто намагається зберегти свою концентрацію, змушуючи експертів побоюватися, що це зонування через когнітивні перевантаження може спричинити сплеск смертей на дорозі. сідайте у свою машину, можливо, ви працюєте на автопілоті », – сказала Джоан Клейбрук, колишня глава Національної адміністрації безпеки дорожнього руху. “Я думаю, що використання комп’ютера, загалом, може вас перевантажити”. Психічне перенапруження в поєднанні з тим, як навички водіння атрофувались для багатьох людей за останній рік, “швидше за все, сприяє збільшенню смертності на шосе”, – сказав Сем Абуельсамід , головний автоаналітик з Guidehouse Insights. Нове дослідження Root Insurance виявило 54 відсотки з 1, 819 опитаних дорослих автомобілістів заявили, що після відеоконференцій у них були проблеми з концентрацією на дорозі. Чим молодший водій, тим гірша проблема. Для автомобілістів Gen Z 65% повідомили, що втратили фокус під час їзди, тоді як це становило 61% для тисячоліть та 48% для Gen Xers. “Covid-19 принципово змінив спосіб нашої взаємодії з нашими автомобілями”, – заявив засновник та генеральний директор Root Insurance Алекс Тімм. після того, як компанія випустила своє розсіяне опитування водіння. “Оскільки багато людей різко перейшли у віртуальне середовище, залежність американців від технологій різко зросла разом із часом екрану, що змусило більшість водіїв переносити цю відволікану поведінку на свої транспортні засоби”. регуляторам та адвокатам безпеки, винні у щонайменше 10 відсотках щорічних смертей на дорогах. Простий погляд на смартфон, щоб прочитати текстове повідомлення, означає, що водієві очі не в дорозі в середньому 4,6 секунди, згідно з дослідженнями NHTSA. Швидкістю 60 миль на годину транспортний за цей час проїжджає більше 400 футів, створюючи небезпечну ситуацію, особливо в умовах інтенсивного руху. Численні дослідження показали, що швидкість руху на шосе різко зросла під час блокування пандемії. “Проблема з відволіканням є величезною, і це не просто перевірка електронної пошти або надсилання текстових повідомлень”, – заявив Рус Радер, співробітник Інституту страхування безпеки дорожнього руху на NBC News. “Існує ризик когнітивного відволікання, дивлячись на дорогу, коли ваші думки знаходяться в іншому місці. Це зонування може означати, що ви не помітите небезпечної ситуації досить швидко, щоб зреагувати “. Хоча важко розібрати точну провину, очевидно, що в 2020 році смертність на шосе США різко зросла, навіть коли кількість миль, що проходили американські автомобілісти, різко впала. Попередні дані свідчать про те, що минулого року внаслідок аварій на автотранспортних засобах загинуло 42 060 людей, повідомила Національна рада безпеки минулого місяця. За підсумками пробігу, це збільшення на 24 відсотки, найбільший приріст за рік з 1924 р. Близько 64 відсотків опитаних автомобілістів США визнали, що перевіряють свої телефони за кермом, згідно з дослідженням Root, і 53 відсотки респонденти сказали, що перевіряють свої телефони протягом перших 15 хвилин за кермом – коли їм слід намагатись переключити увагу на водіння. “Багато американців відточили своє використання технологій та здатність виконувати багатозадачні завдання під час пандемії – але навички вітальні не перекладати за кермом, – сказав Тімм.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy