Iноземні новини Польща

Це може бути альтернативою бульварам Вісла. 500 метрів асфальту відсутні

Велосипедна прогулянка по Керанському каналу – чудовий спосіб активно провести час протягом довгих вихідних (або як тільки погода покращиться). На початку грудня минулого року комуна Непорет завершила будівництво асфальтованої дороги вздовж каналу. Тепер ви можете подорожувати рівним маршрутом від залізничного вокзалу в Непореті до кордону з Варшавою. Паралельно велосипедному маршруту є також пішохідний маршрут. Ціле доповнено лавками, ліхтарями, а також велосипедними стендами та ремонтними станціями з насосами та основними інструментами.Як ми читаємо на веб-сайті гміни Непорент, маршрут був створений в рамках проекту “Комплексний розвиток велосипедної дороги Мережа в комунах Марки, Замбки, Зелонка, Кобилка, Воломін і Радзимін “, що співфінансується Інтегрованими територіальними інвестиціями. Вісімкілометровий відрізок у Непореті коштував 10 мільйонів злотих, вісім з яких комуна отримала в рамках фінансування, тож велосипедисти отримали справді гідну інфраструктуру. Близькість каналу робить все це схожим на голландські велосипедні маршрути, що є справжньою ознакою якості у світі двох коліс. Додатковою перевагою є те, що поки що на маршруті немає інтенсивного руху. Навіть у теплі дні він все ще є приємною альтернативою переповненим бульварам на річці Вісла. А протягом тижня рівний та швидкий асфальт може стати альтернативою велосипедній мекці – дорога до Гасса біля Варшави, на жаль, стежка обривається на околиці Варшави. Щоб дістатися до мосту, що перетинає канал по вулиці Кобялка, велосипедистам доводиться пробиратися через колії та грязь. Далі маршрут – земля, але брукований – він розташований на східному березі каналу і веде аж до Марильської. Фрагмент від мосту до Білоленки був зроблений муніципальним управлінням доріг. Частина маршруту, що залишилася, була завершена районом у 2019 році в рамках проекту громадського бюджету під назвою BI-CYKLO Białołęcka Cyklostrada. Отже, це лише 500 метрів від асфальтової ділянки, побудованої комуною Непорент. – На той час відсутня частина шляху була зайнята для робіт, пов’язаних з будівництвом газопроводу високого тиску від Рембельщини до Зеранської теплоелектроцентралі, – пояснює Маржена Гавковська, прес-секретар районного управління м. Бялоленка, але будівництво труби закінчено, а грязь залишається. За словами речниці, район планує об’єднати обидві секції. Однак існує проблема власності. – Земля під відсутньою ділянкою шляху значною мірою належить Державному казначейству під управлінням польських вод, і місто не може там інвестувати. Ми повинні були б отримати довгострокову оренду цієї площі. Потрібна також згода на будівництво велосипедної дороги в контрольній смузі газопроводу, – каже Гавковська. Також важливим є питання фінансування. Район для цього не має коштів. – Ми спробуємо їх отримати, і поговоримо з іншими муніципальними підрозділами на цю тему, – запевняє Гавковська. І додає: – Наразі ми чекаємо дати зустрічі з Регіональним управлінням водних ресурсів польських вод, щоб визначити можливості та умови оренди землі для велосипедної доріжки. Потрібна також згода на будівництво велосипедної дороги в контрольній смузі газопроводу, – каже Гавковська. Також важливим є питання фінансування. Район для цього не має коштів. – Ми спробуємо їх отримати, і поговоримо з іншими муніципальними підрозділами на цю тему, – запевняє Гавковська. І додає: – Наразі ми чекаємо дати зустрічі з Регіональним управлінням водних ресурсів польських вод, щоб визначити можливості та умови оренди землі для велосипедної доріжки. Потрібна також згода на будівництво велосипедної дороги в контрольній смузі газопроводу, – каже Гавковська. Також важливим є питання фінансування. Район для цього не має коштів. – Ми спробуємо їх отримати, і поговоримо з іншими муніципальними підрозділами на цю тему, – запевняє Гавковська. І додає: – Зараз ми чекаємо дати зустрічі з Регіональною комісією з управління водними ресурсами польських вод, щоб визначити можливості та умови оренди землі для велосипедної доріжки.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy