Image default
Політика

Huawei проти Chanel: китайська компанія перемогла в суперчці через товарний знак

Європейський суд став на бік Huawei в суперечці через товарний знак з французьким виробником одягу і предметів розкоші Chanel, пише DailyComm.
Конфлікт між компаніями тягнувся ще з 2017 року. Тоді китайський технологічний гігант вирішив зареєструвати в Європейському патентному відомстві (EU Intellectual Property Office, EUIPO) товарний знак у вигляді двох вертикально пересічних напівкіл.
У Chanel побачили схожість з власним логотипом, який теж складається з двох схрещених напівкіл, але розташованих горизонтально, і виступили з протестом.
У 2019 році агентство з товарних знаків відхилило претензії Chanel, заявивши про відсутність схожості між логотипами. Французький будинок мод намагався оскаржити це рішення в Європейському суді загальної юрисдикції, розташованому в Люксембурзі. Останній 21 квітня 2021 року відхилив апеляцію Chanel.
«Обговорювані фігурні знаки не схожі. Знаки повинні порівнюватися в заявленій і зареєстрованій форму, без зміни їх орієнтації», – йдеться в рішенні суду. Також наголошується, що між двома знаками вбачаються істотні візуальні відмінності.
«Знаки Chanel мають більш округлу форму, товсті лінії і горизонтальну орієнтацію, тоді як у знака Huawei орієнтація вертикальна. Відповідно, суд дійшов висновку, що знаки відрізняються», – повідомляється в документі.
Втім, при бажанні Chanel зможе оскаржити це рішення, направивши апеляцію до Європейського суду, вищу інстанцію Суду ЄС. Представники Chanel відмовилися коментувати свій програш.
Нагадаємо, Apple дозволила Prepear використовувати логотип у вигляді груші тільки після судових суперечок.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy