Image default
Культура Спорт

Німецькому журналісту, який писав про зв’язок між УЄФА і «Газпромом», заборонили в’їзд в Росію

Союз журналістів Німеччини (DJV) розкритикував заборону журналісту суспільно-правової медіакомпанії ARD Роберту Кемпе висвітлювати матчі чемпіонату Європи з футболу, які будуть проходити в Росії цього літа, пише Deutsche Welle.
Глава DJV Франк Ібераль заявив у п’ятницю, 11 червня, що цей інцидент знову демонструє, що «критичне висвітлення подій в Росії не тільки небажане, але також може мати наслідки для журналістів». Ібераль закликав Союз європейських футбольних асоціацій (УЄФА) чинити тиск на російську владу, щоб ті дозволили в’їзд Кемпе.
Раніше УЄФА повідомив, що одна з країн, що приймають Євро-2020, після перевірки відмовила Кемпе в акредитації. На запит німецької телерадіокомпанії WDR в організації відповіли, що мова йде про Росію.
Головний редактор WDR Еллен Ені назвала це рішення «обмеженням свободи преси, яке неприйнятне для нас», і повідомила, що компанія тепер розглядає «альтернативні можливості в’їзду» журналіста в Росію.
Кемпе співпрацює з WDR і ARD вже понад 10 років і спеціалізується на взаємозв’язку спорту і політики. Раніше Кемпе в одній телепередачі розповів про російський концерн «Газпром», що є спонсором Євро-2020, і його зв’язки з футбольним бізнесом в Європі.
«Зв’язок між «Газпромом» і УЄФА тісний, на мій погляд, він виходить за рамки звичайного спонсорства», – заявив Кемпе кілька днів тому.
Кемпе був також одним з авторів журналістського розслідування про корупційні схеми в Міжнародній федерації футбольних асоціацій (ФІФА), зокрема про обставини голосувань про місце проведення чемпіонатів світу з футболу в 2018 і 2022 роках, які дісталися Росії і Катару.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy